mandag den 3. marts 2008

Gulv, varme og devi

Devi elgulvvarme


Efter jeg fik installeret elgulvvarme på mit badeværelse, har jeg jo set frem til at få varme fødder. Det får jeg så sandelig også. Jeg har nok bare ikke overvejet, at det jo også koster i strøm, at holde sådan en gulvvarme kørende. Jeg valgt at få lagt Devi elgulvvarme i mit gulv, og det har jeg som sådan ikke fortrudt. Jeg skulle nok bare lige have overvejet, hvor effektiv sådan en er. En dag da jeg kom hjem, så jeg at temperaturen stod på 28 grader på mit badeværelse.

Måske Devi er lidt for hot?

Hehe, men jeg skal jo lige lære at styre sådan en gulvvarme. Måske Jesper eller Mikkel - de to gæve elektrikere - har lyst til at kigge forbi og regulere skidtet? Kom nu Jesper! Så skal jeg nok lade dig vinde i CS på fredag :-D

Man har jo lov at håbe!